Ülevaade

OHUTUSE EEST VASTUTAB KOGU MEIE ORGANISATSIOON

Terminal täidab kõiki kehtivaid töötervishoiu-, ohutuse, turvalisuse ja keskkonnalaseid õigus- ja administratiivakte juhindudes standardite ISO 9001, 14001, 45001, 31000, 27001 ning ISGOTT (International Safety Guide for Oil Tankers and Terminals) ja OCIMF ISPS Code nõuetest.

HSSE hõlmab töötervishoiu, tööohutuse, turvalisuse ja keskkonnaalaseid küsimusi.

Ettevõtte HSSE poliitika eesmärgiks on pakkuda ohutut ja efektiivset naftatoodete ladustamise teenust, mis vastab klientide vajadustele ja ajakohastele tööstusstandarditele.

Olerex Terminal kohustub kasutama oma rajatisi ohutult ja turvaliselt. Meie eesmärgiks on vältida õnnetusi, vigastusi ja kutsehaigusi ning kaitsta keskkonda, tehes seda kõikide töötajate ja organisatsiooni juhtkonna selgel ja järjekindlal toetusel.

Olerex Terminal AS hindab kliendi rahulolu ettevõtte edu tagamisel esmatähtsaks. Kohustume ohutult ja efektiivselt ladustama oma klientide kaupu ilma tootekadude ja/või muutusteta toote kvaliteedis.

Töötervishoiu, tööohutuse, turvalisuse ja keskkonnapoliitika

Olerex Terminal kohustub kasutama oma rajatisi ohutult ja turvaliselt. Meie eesmärgiks on vältida õnnetusi, vigastusi ja kutsehaigusi ning kaitsta keskkonda. Selle saavutamiseks näeb ettevõtte strateegia ette järgmist:

  • edendada töötervishoiu, tööohutuse, turvalisuse ja keskkonnakaitsealaste küsimustega tegelemist meie organisatsiooni kõikidel tasanditel ning juhtida seda samamoodi, nagu teisi olulisi tegevusvaldkondi.
  • Järgida kõiki kohaldatavaid seadusi ja määrusi ning asjakohaste õigusaktide puudumisel rakendada sobivaid norme.
  • Rakendada põhjalikku töötervishoiu,tööohutuse, turvalisuse ja keskkonnakaitsealaste küsimuste juhtimissüsteemi, milles on selgelt määratletud pädevus, vastutus ja suhtluskanalid.
  • Pakkuda kõikidele töötajatele, koostööpartneritele ja alltöövõtjatele ohutut ja tervislikku töökeskkonda, tagades töötoimingute ohutuse ja nõuetekohased kaitsevahendid, vältides terviseprobleemide teket ning toetades tervist ja heaolu parandavate meetmete rakendamist.
  • Määrata kindlaks ja analüüsida võimalikke ohte ning rakendada meetmeid kaasnevate riskide vältimiseks, ärahoidmiseks, ohjamiseks ja nende kontrolli all hoidmiseks.
  • Olla valmis avariiolukordades kiireks reageerimiseks ja tõhusaks vastuabinõude rakendamiseks, et võimalike vahejuhtumite mõju inimeste tervisele ning keskkonnale oleks minimaalne.
  • Projekteerida, ehitada ja teenindada seadmeid ning rajatisi viisil, mis hoiab ära võimalikud inimeste ja keskkonnaga seotud riskid.
  • Pakkuda koolitust ja tööalast väljaõpet kõikidele töötajatele ning toetada seda tegevust organisatsioonisiseste normide, protseduuride ja juhendite väljatöötamisega.
  • Kasutada tõhusalt energiat ja loodusressursse, vältida keskkonna saastamist ning tõsta töötajate teadlikkust ebasoodsa keskkonnamõju vähendamise võimalustest.

Organisatsiooni juhtkond toetab selgel ja järjekindlal viisil käesoleva strateegia elluviimist.

Loodame töötervishoiu, tööohutuse, turvalisuse ja keskkonnakaitse alal kõikide töötajate toetusel jõuda selleni, et meie ettevõtte saavutused süvendavad klientide, koostööpartnerite ja ühiskondlike huvirühmade jätkuvat usaldust meie vastu.

 

Kvaliteedipoliitika

Olerex Terminal AS hindab kliendi rahulolu ettevõtte edu tagamisel esmatähtsaks. Kohustume ohutult ja efektiivselt ladustama oma klientide kaupu ilma tootekadude ja/või muutusteta toote kvaliteedis.

Selle saavutamiseks :

  • teostame kõiki toiminguid ohutul ja kliendile suunatud viisil ning vastavuses neid tegevusi reguleerivate õigusaktide, ühiskondlike ja eetiliste normidega.
  • Peame üleval süstemaatilist, ajakohast ja hästi dokumenteeritud kvaliteedijuhtimise süsteemi.
  • Koolitame regulaarselt oma töötajaid tundma ladustatavate toodete omadusi ja eripära selleks, et tagada nende ohutu ja efektiivne käitlemine.
  • Loome ja arendame kvaliteeti ja efektiivsust tähtsustavat firmakultuuri.
  • Tagame, et toodete segamisel ja jääkide kõrvaldamisel järgitakse kõiki seadusest tulenevaid nõudeid ja eetilisi norme.
  • Kohtleme kliente võrdselt ja pakume kõigile ühesugust kõrgel tasemel teenust.
  • Käsitleme range konfidentsiaalsusega meie kliente puudutavat infot, sealhulgas teavet klientide toodete kohta.
  • Peame alati silmas hinnatundlikkust ja nõustame oma kliente võimalike kokkuhoiumeetmete abil optimeerima nende logistilist planeerimist.
  • Julgustame oma kliente andma tagasisidet terminali tegevuse ning nende ootuste ja vajaduste kohta.
  • Loome, võtame kasutusele ja vajadusel revideerime kvaliteedinõudeid ja norme, eesmärgiga pidevalt parandada meie töö kvaliteeti.

Organisatsiooni juhtkond toetab selgel ja järjekindlal viisil käesoleva poliitika elluviimist. Pidevalt panustades oma töötajate ja koostööpartnerite toetusele, suudame hoida oma töö kõrget kvaliteeti ja säilitada meie klientide rahulolu ning usaldust.

 

Privaatsusteave

Vastutav töötleja: Olerex Terminal AS, 10178087, Õli 7, Maardu.
Kontaktandmed andmekaitse küsimustes: terminal@olerex.ee


1. Üldsätted.


Käesolevad privaatsussätted kirjeldavad, kuidas Olerex Terminal AS töötleb isikuandmeid kooskõlas Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmääruse (EL) 2016/679 (GDPR) ja kohalduva Eesti seadusandlusega.


Isikuandmeid kogutakse, säilitatakse ja töödeldakse ainult kindlaksmääratud, selgesõnalisel ja õiguspärasel eesmärgil, minimaalselt vajalikus ulatuses ning turvaliselt.


2. Töötajate isikuandmete töötlemine.


2.1. Töödeldavad andmed.


Töötajate kohta töödeldavad isikuandmed võivad hõlmata järgmisi kategooriaid:

  • Isikutuvastusandmed (nt nimi, isikukood, kontaktandmed).

  • Töölepinguga seotud andmed (nt ametikoht, tööle asumise kuupäev, tööleping).

  • Palk ja maksustamise andmed.

  • Koolitus- ja arenguandmed.

  • Tööajaarvestuse ja töösoorituse andmed.

  • Terviseandmed (piiratud ulatuses, ainult seadusest tulenevatel alustel).


2.2. Töötlemise eesmärk ja alus.


Isikuandmeid töödeldakse järgmiste eesmärkide saavutamiseks:

  • Töölepingu täitmine ja töösuhte haldamine (GDPR art 6(1)(b));

  • Õigusaktidest tulenevate kohustuste täitmine (nt töötervishoiu ja maksuarvestuse valdkonnas) (GDPR art 6(1)(c));

  • Asutuse õigustatud huvi (nt töökorralduse tagamine, töövõime hindamine) (GDPR art 6(1)(f));


3. Külastajate ja lepingupartnerite isikuandmete töötlemine.


3.1. Töödeldavad andmed.


Külastajatelt ja lepingupartneritelt kogutakse järgmisi andmeid:

  • Nimi;

  • Isikukood või sünnikuupäev;

  • Esindatava firma nimi;

  • Saabumise ja lahkumise aeg;

  • Auto registrinumber.


3.2. Töötlemise eesmärk ja alus.


  • Muuga sadamasse sissepääsulubade vormistamine.

  • Õigustatud huvi isikute ja vara kaitsmiseks (GDPR art 6(1)(f)).

  • Vajadusel juriidilise kohustuse täitmine (nt tuleohutus- ja julgeolekunõuded) (GDPR art 6(1)(c)).

Külastajate andmeid säilitatakse mitte kauem, kui see on vajalik turvalisuse ja dokumenteerimise eesmärgil – tavaliselt kuni 30 päeva.


4. Valvekaamerate kasutamine.


4.1. Valvekaamerate eesmärk.


Valvekaameraid kasutatakse asutuse territooriumi ja vara kaitsmiseks, turvalisuse tagamiseks, tööprotsesside jälgimiseks ning võimalike intsidentide lahendamiseks.


4.2. Andmete töötlemine.


  • Kaamerad salvestavad territooriumi ööpäevaringselt ja ainult liikumise tuvastamisel. Heli ei salvestata.

  • Kaamerate pildi reaalajas jälgimise õigus on vahetuse ülemal ja hooldustehnikutel ning teistel Olerex Terminal AS volitatud isikutel vastavalt vajadusele.

  • Turvakaameraid ei kasutata kohtades, kus andmesubjekt võib eeldada privaatsust – näiteks riietusruumides, tualettruumides.

  • Salvestisi säilitatakse kuni 30 päeva, välja arvatud juhul, kui on tuvastatud intsident (sel juhul kuni menetluse lõpuni)


Turvakaamerate kasutamise kohta on turvakaamerate jälgimisala piirile paigutatud videovalvest teavitav silt.


4.3. Salvestisega tutvumine.


  • Õigustatud huvi korral tagatakse salvestisele juurdepääs vastutava isiku juuresolekul:

    o isikule, kes soovib enda kohta kogutud andmeid näha (andmesubjekt);

    o õiguskaitse organi töötajale vara kahjustamise korral kuri- või väärteomenetluseks;

    o isikutele ja asutustele, kellele seadus sätestab õiguse salvestistele ligipääsuks.

  • Andmesubjekt peab andmetele juurdepääsuks esitama kirjaliku taotluse, märkides taotlusel põhjuse salvestisele juurdepääsuks ning aja ja koha, mille kohta  salvestist näha soovitakse.

  • Salvestise töötlejal on õigus jätta andmesubjekti taotlus rahuldamata ning salvestisele juurdepääsu mitte lubada, kui taotlejale ei ole võimalik näidata tema kohta kogutud andmeid nii, et need ei kahjustaks teiste isikute huve.

  • Õiguskaitseorgani töötajad ning isikud, kellel on seaduse alusel õigus taotleda salvestisele juurdepääsu, esitavad salvestise töötlejale andmetele juurdepääsuks kirjalikku taasesitamist võimaldaval viisil taotluse, märkides millise toiminguga seotult salvestisele juurdepääsu soovitakse.


4.4. Õiguslik alus.


Töötlemine toimub asutuse õigustatud huvi alusel isikute ja vara kaitseks (GDPR art 6(1)(f)).


5. Isikuandmete vastuvõtjad ja edastamine.


Isikuandmeid ei edastata kolmandatele isikutele, välja arvatud:

  • Kui see on vajalik seadusest tuleneva kohustuse täitmiseks (nt Tööinspektsioon, Maksu- ja Tolliamet);

  • Kui see on vajalik lepingupartneri (nt IT-teenuse pakkuja, Tallinna Sadam) kaudu teenuse osutamiseks;

  • Kui see on vajalik õigustatud huvi kaitseks (nt õigusvaidluste puhul).


Andmeid ei edastata väljapoole Euroopa Majanduspiirkonda ilma sobiva kaitsetasemeta.


6. Andmesubjektide õigused.


Igal isikul, kelle andmeid töödeldakse, on järgmised õigused:

  • Õigus saada teavet enda andmete töötlemise kohta;

  • Õigus andmetele juurdepääsuks;

  • Õigus andmete parandamisele;

  • Õigus andmete kustutamisele („õigus olla unustatud“) juhul, kui andmete töötlemine ei ole enam põhjendatud;

  • Õigus töötlemise piiramisele;

  • Õigus andmete ülekandmisele;

  • Õigus esitada vastuväiteid töötlemisele, kui aluseks on õigustatud huvi;

  • Õigus esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile;


7. Turvameetmed.


Asutus rakendab tehnilisi ja organisatsioonilisi meetmeid, et tagada isikuandmete turvalisus, sealhulgas:

  • Juurdepääsupiirangud;

  • Krüpteerimine ja salasõnade kaitse;

  • Logide jälgimine;

  • Koolitused töötajatele.


8. Kontaktandmed.


Kui teil on küsimusi või soovite teostada oma õigusi seoses isikuandmete töötlemisega, võtke ühendust:

E-post: terminal@olerex.ee

Telefon: 6319403